هارد ها و استوریج های dell emc

| جمعه، 05 فروردین 1401
| Article Rating
 هارد ها و استوریج های dell emc
ویژگی هارد ها و استوریج های dell emc بسیار منحصر به فرد و کاربر پسند است و همین سبب محبوبیت این برند نسبت به رقیبان خود می شود.

اگر قصد تهیه هارد یا استوریج را داشته باشید قطعاً نام برند dell emc به گوشتان خورده است. شرکت dell emc از برترین تولید کننده های هارد و استوریج در دنیاست که کیفیت محصولات آن جزو برترین های بازار است.

ویژگی هارد ها و استوریج های dell emc بسیار منحصر به فرد و کاربر پسند است. همین سبب محبوبیت این برند نسبت به رقیبان خود شده است. این شرکت رابط کاربری ساده و قابلیت شخصی سازی را در بسیاری از محصولات خود در نظر دارد. همچنین تلاش می کنند که بیشتر و بیشتر جای پای خود را در بازار محکم کند که تا حد زیادی نیز موفق شده است.

بررسی و بیان ویژگی هارد ها و استوریج های dell emc

همانطور که اشاره شد ویژگی هارد ها و استوریج های dell emc بسیار قابل توجه است که در ادامه به آن می پردازیم.

هارد دیسک و درایوهای حالت جامد در انواع مختلفی وجود دارند که برای پاسخگویی به طیف گسترده ای از نیازهای مشتریان طراحی شده اند. این موارد شامل:

  • درایوهای SAS حالت جامد و SATA: محیط ذخیره سازی سریع برای IO تصادفی
  • هارد دیسک های SAS 10K و 15K: کارا و در دسترس بودن برای برنامه های بهینه سازی عملکرد
  • هارد دیسک های 2/7k SAS و: SATA  ظرفیت بالا و $/ GB استثنایی برای برنامه های بهینه سازی ظرفیت
  • درایوهای ورودی: ارزان‌ترین درایوهای مورد استفاده برای برنامه‌هایی که استفاده کمی دارند و تعداد کل درایوها محدود است. به دلیل محدودیت در استفاده، این درایوها از تنوع کمتری برخوردار هستند.

 

راهنمای خرید هارد و استوریج

شما می توانید با در نظر گرفتن برتری ها و ویژگی هارد ها و استوریج های dell emc برای خرید هارد و استوریج متناسب با نیاز خود از خدمات شرکت فراز اطمینان کیامهر بهره ببرید. جهت خرید و دریافت مشاوره می توانید از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان این شرکت تماس حاصل فرمایید.

پرسش و پاسخ‌های متداول
هارد دیسک و درایوهای حالت جامد در انواع مختلفی وجود دارند که برای پاسخگویی به طیف گسترده ای از نیازهای مشتریان طراحی شده اند. این موارد شامل:  درایوهای SAS حالت جامد و SATA: محیط ذخیره سازی سریع برای IO تصادفی  هارد دیسک های SAS 10K و 15K: کارا و در دسترس بودن برای برنامه های بهینه سازی عملکرد  هارد دیسک های 2/7k SAS و: SATA ظرفیت بالا و $/ GB استثنایی برای برنامه های بهینه سازی ظرفیت  درایوهای ورودی: ارزان‌ترین درایوهای مورد استفاده برای برنامه‌هایی که استفاده کمی دارند و تعداد کل درایوها محدود است. به دلیل محدودیت در استفاده، این درایوها از تنوع کمتری برخوردار هستند.
تصاویر
  •  هارد ها و استوریج های dell emc
  •  هارد ها و استوریج های dell emc
  •  هارد ها و استوریج های dell emc
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: